سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پک قاشق و چنگال vip

پک قاشق و چنگال Vip

صنایع چاپ و بسته بندی پارس افق اخوان تولید کننده انواع مختلف قاشق و چنگال یکبار مصرف به صورت تکی و همچنین به صورت پک های قاشق و چنگال پلاستیکی را با طرح های متفاوت در بازار داخلی و صادراتی به عهده دارد. تولیدی قاشق وچنگال تکنفره در ایران نه تنها بازار داخل، بلکه بازار های خارجی را هم تامین می کند. پک قاشق چنگال یکبارمصرف  را در رستوران ها، هتل ها، مجالس و مهمانی ها و هم چنین غذای مخصوص هواپیماها و قطارها مورد استفاده قرار میگیرد.

پک vip شامل چه مواردی است؟

  • قاشق چنگال نگین
  • خلال کاوردار
  • دستمال یک لایه
  • نمک صدفی
  • جنس بسته بندی: سلفون و کرافتOPP قابلیت چاپ لوگوی اختصاصی

جنس بسته بندی پک قاشق چنگال vip  شرکت پارس افق

نوع جنس بسته بندی پک قاشق چنگال vip  پارس افق اخوان سلفون opp میباشد.

 

چاپ لوگوی اختصاصی شما به روی بسته بندی پک قاشق و چنگال یکبار مصرف

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه پارس افق، چاپ لوگوی اختصاصی رستوران ها، فست فود ها و کترینگ ها به روی بسته بندی می باشد. شما عزیزان میتوانید در صورت نیاز و تمایل این مورد را داشته باشید.  هم میتوانید جنس لفاف بسته بندی خود را سلفون و هم کرافت انتخاب کنید.

تعداد پک قاشق وچنگال درهر کارتن بسته بندی

تعداد 500 عدد درهر کارتن پک قاشق و چنگال vip قرارمیگیرد. که تقدیم شما عزیزان میشود.

 

هزینه ارسال چگونه می باشد؟

مجموعه پارس افق اخوان پک های قاشق چنگال و محصئلات تکنفره خود را دراستان تهران و البرز به صورت رایگان در کمترین زمان ممکن ارسال میکند. و امکان ارسال به سایر نقاط کشور را نیز دارد.

شرکت پارس افق اخوان تولید کننده محصولات تکنفره رستورانی درطی سالهای اخیر توانسته است که علاوه برتامین بازار داخلی  صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس را گسترش دهد و سالیانه میزان قابل توجه ای از محصولات خودرا دربازار این کشورها عرضه نماید، در برنامه های آینده این شرکت افزایش بیشتر صادرات درخاورمیانه و حتی قاره اروپا در دستور کار می باشد.

نحوه خرید چگونه می باشد؟

شما مشتریان گرانقدر میتوانید بصورت آنلاین وحضوری خرید خود را ثبت کنید. شرکت پارس افق اخوان این امکان را برای شما فراهم کرده که از محصولات کارخانه بصورت حضوری بازدیدکنید و سپس خرید خود را ثبت کنید .

برای استعلام قیمت میتوانید با شماره های درج شده تماس بگیرید وبا کارشناسان ما در ارتباط باشید.

09123784922

09195443510

02125917080